Eric Kuijpers diep in het stof voor rechter

Ik begin steeds meer lol te krijgen in het webloggen. Eergisteravond heb ik met mijn vrouw genoten van het goede nieuws dat Eric Kuijpers afgelopen maandag flink op zijn snuit is gegaan in zijn strijd tegen de snode lieden van Kleintje Muurkrant en de evenzo verderfelijke Matt Hoorn. We hebben er een uitstekende fles Champagne, speciaal bewaard voor dit soort gelegenheden, voor laten knallen. Wat zullen ze spijt hebben bij Essence dat ze ingegaan zijn op de colportageverkooppraatjes van Eric Kuijpers. Meteen een stevige klacht indienen bij de deken beste mensen. Want dankzij deze onhandige hatelijke Don Quichote, zijn jullie vanaf nu vogelvrij. Het is opvallend dat de rechter J.H.W. Rullmann de dikke epistels van Eric Kuijpers met een kort vonnis afdoet. Zeer pijnlijk voor elk jurist die zichzelf ook maar een beetje serieus neemt. Eric Kuijpers heeft geen leercurve,dus ik vreet een bezemsteel op als hij zijn frustraties niet weer eens afreageert op een van zijn slachtoffers. Favoriet van Eric Kuijpers is zich voordoen als iemand anders en een beetje gaat rondbellen. Ik kan me nog herinneren dat hij zo onder valse hoedanigheid probeerde bij de werkgever van mij vrouw navraag te doen. Of het SMS-en en bellen met een anoniem en laf prepaid kaartje. Stoere Eric Kuijpers maakt graag vrouwen van zijn slachtoffers uit voor hoer en aanverwant. Mijn echtgenote kan erover meepraten. Ach… Eric Kuijpers is niet helemaal gezond. Hoe precies weet ik niet. Maar volgens zijn ex-partners heeft de man geen leven. Zit hij meer dan de gemiddelde computernerd te bikkelen achter zijn PC. Houdt geen enkele vrouw het bij hem uit. Ontbreekt het hem aan elk greintje romantiek en geen spatje humor. Kortom. Eric Kuijpers is best zielig te noemen. Treurig is het dan ook dat hij met dit vonnis (en die nog zullen volgen) voortaan door het leven moet gaan als een zeer slechte advocaat. Blind van domme woede. Eentje die zijn eigen gerief boven het belang van zijn cliënte Essence stelde. Binnenkort zal ik mogen aanschuiven bij een aantal kwaliteitsprogramma’s. Gerard Kucharek op TV gewapend met videomariaal van andere slachtoffers van Eric Kuijpers. Wie had dat ooit kunnen denken. En ja… Inderdaad dankzij die zogenaamde oplichter van een Matt Hoorn. Volgens Eric Kuijpers zijn we een samen een criminele organisatie. Fout gedacht. Crimineel zijn we niet. Al schrijft Eric Kuijpers het nog zo mooi op. Maar georganiseerd zijn we als het aan mij ligt wel. Matt Hoorn heeft ook ene “pedojaagster” Yvonne van Hertum op de beeldbuis gekregen met haar relaas. Mijn verhaal liegt er ook niet om. Geterroriseerd worden door een advocaat van “lik me vestje” heeft altijd nieuwswaarde. Een laffe anonieme reactie stelt: “Hoe voelt het om door oplichter Matt Hoorn in de kont genomen te worden Gerard? Ik vraag me af wat dit verhaal met jouw zaak te maken heeft. Denk je daadwerkelijk dat veroordeeld oplichter Matt Hoorn het beste met jou voor heeft, of met zich zelf?” Mag ik zo vrij zijn om te vragen wanneer mijn benjamin veroordeeld is voor oplichting? Ik ga uit van mijn eigen rechtsgevoel. Als deze persoon bedoeld dat bijvoorbeeld een veroordeelde verkeersovertreder omdat hij voor en verkeersdelict is veroordeeld ook maar bijvoorbeeld een veroordeelde pedofiel mag worden genoemd, dan heb ik er niets van begrepen. Enfin… Ik had u onlangs beloofd om te komen met hoe Eric Kuijpers zijn voormalige kantoorgenoten en mede advocaten heeft beroofd. Dat houdt u nog even van mij tegoed. Op dit moment ben ik veel te druk met de andere slachtoffers te betrekken in mijn zogenaamde “criminele organisatie”.

One Response to Eric Kuijpers diep in het stof voor rechter

  1. Leon Vuist schreef:

    Matt,

    Bij vragen: vuist.leon@gmail.com

    Groeten,
    Leon Vuist

Geef een reactie

